Strana 122 – Lore of Invigoration Přidejte pod nadpis následující: 'Jednotky vyvolávačů mohou znát a pokusit se seslat jedno kouzlo z Lore of Invigoration. Toto je výjimka z pravidla, že se nemohou pokoušet sesílat jiná kouzla než Empower.
Mohou na sebe evokátoři vrhnout zmocnění?
Posílit: Když se shromáždí dostatečný počet, Vyvolávači mohou posílit sebe nebo své kamarády. Posílení má hodnotu kouzlení 6. Pokud je sesílání úspěšné, vyberte si přátelskou jednotku Vykupitele nebo Sacrosanct zcela do 12 od sesilatele.
Co je Lore of Invigoration?
Lore of Invigoration uvádí kouzla používaná všemi čaroději v armádách Stormcast Eternals.
Mohou Evokátoři sesílat nekonečná kouzla?
Každá jednotka Evokátorů ve vaší armádě může znát a pokusit se seslat 1 kouzlo z Lore of Invigoration. Toto je výjimka z pravidla, že nemohou se pokoušet sesílat jiná kouzla než Empower.
Mohou vyvolávači sesílat jiná kouzla?
Pokud se jednotka Evokátorů pokusí seslat kouzlo z Lore of Invigoration, nemůže se pokusit seslat žádná jiná kouzla v této fázi hrdiny. '