Mohou nezničitelná stvoření unést zranění?

Mohou nezničitelná stvoření unést zranění?
Mohou nezničitelná stvoření unést zranění?
Anonim

Tvory s nezničitelným jsou nedostupné vůči jakýmkoli efektům, které normálně ničí bytosti, jako jsou: Poškození (včetně bojového poškození) Jakékoli efekty, které „zničí“bytost.

Zabíjí poškození nezničitelné?

Zjednodušeně řečeno, permanent s Indestructible není zničen tradičním smrtícím poškozením nebo efekty, které na něm konkrétně říkají „zničit“.

Co může zničit nezničitelná stvoření?

Jak zničit nezničitelné stvoření

  • Vyhostit to. Pokud se nedokážete svým problémům postavit čelem, pošlete je jinam. …
  • Snižte jeho houževnatost na 0. …
  • Přimějte svého protivníka, aby to obětoval. …
  • Count It.
  • Enchant It.
  • Vyhoďte to z ruky soupeře.
  • Pošlete to do knihovny soupeře.
  • Vraťte to zpět do ruky soupeře.

Můžete cílit na nezničitelné pomocí Destroy?

Ano, Nezničitelné bytosti jsou legální cíle pro kouzla/schopnosti, které říkají „zničte cílovou bytost“. Kouzlo se skutečně vyřeší, ale když se pokusí zničit bytost, pravidlo 700.4 tomu zabrání.

Zastaví Hexproof Deathtouch?

Ne, není. Deathtouch na bytosti pouze znamená, že pokud tato bytost způsobí zranění jiné bytosti, ať už bojové nebo nebojové, bude tato bytost způsobená poškozením zničena. Schopnost deathtouchnecílí na nic, takže hexproof nezachrání bytost, která byla zraněna pomocí deathtouch.

Doporučuje: